INTERNET MARKETING

Kompetencije koje polaznik stječe po završetku programa:

Sudjelovati u istraživanju tržišta i izradi plana marketinške kampanje
Prepoznati potrebe web potrošača te tome prilagoditi metode oglašavanja i prodaje
Koristiti alate za dizajniranje korisničkog sučelja web stranice i on line oglašavanje
Koristiti društvene mreže za PR i postizanje marketinških ciljeva
Koristiti alate Google Adwods, Analytics i Adsense za povećanje vidljivosti Web sjedišta
Primijeniti pravila zaštite na radu

Isprava po završetku programa: Uvjerenje o osposobljenosti za poslove Internet marketinga
Upis u e-knjižicu: da 
Mjesto izvođenja: Centar za kulturu i cjeloživotno obrazovanje, Dioklecijanova 7
Trajanje (nastavnih sati): 156
Uvjeti za upis:
završena minimalno četverogodišnja srednju školu
Dokumenti potrebni za upis: rodni list, svjedodžba i domovnica, ispunjena upisnica s ugovorom 
Oblik izvođenja nastave: redoviti i konzultativno-instruktivni 
Voditelj programa: Helena Petrinović,prof. 
Preuzmite prijavnicu

POVRATAK NA PROGRAME
LOGIN ZA POLAZNIKE